With unprecedented access, ‘Walk With Me’ goes deep inside a Zen Buddhist community who have given up all their possessions and signed up to a life of chastity for one common purpose – to transform their suffering, and practice the art of mindfulness with the world-famous teacher Thich Nhat Hanh. Filmed over three years, in their monastery in rural France and on the road in the USA, this visceral film is a meditation on a community grappling with existential questions and the everyday routine of monastic life. As the seasons come and go, the monastics’ pursuit for a deeper connection to themselves and the world around them is amplified by insights from Thich Nhat Hanh’s early journals, narrated by Benedict Cumberbatch.