One day, a woman receives the parcel she sent to her incarcerated husband some time earlier. Confused and deeply concerned, she decides to go to the prison in a remote area of Russia, to seek information. So begins the story of a journey rife with humiliations and violence, the story of an absurd battle against an impenetrable fortress.