Peter is a claimed man that no longer knows how to love, Francis is an eternal boy who has never loved. They are brothers, but they have spent all their lives with the desire of being an only child. An accident causes Peter to lose his memory, Peter now is like a child. His ex-wife Julia is about to remarry, and wants nothing to do with him, so Francis is forced to take him home and, for the first time, to play the part of the adult.