Radi is Jordanian of Palestinian origin. Agoraphobe, he leave reclusive in his minibus. In spite of himself, he is forced helping to travel three persons. Laila is a woman of Syrian origin, recently divorced. Victim of a rape attempt during his trip to Damascus, Radi rescues her and opens her bus. The journey starts at two. The next day Sami, a Lebanese artist, appears on the road. His car is out of order. As soon as they get to know each other, they are joined by a policeman to the next post. This road movie depicts characters whose destiny is linked more than it seems. A surreal journey will give the key.