Shibati, the last old area of Chongqing, the biggest city in China, is about to disappear. Zhou Hong, 7 years old, little prince of the streets, and Mrs Xue Lian, 70, godmother of the migrant workers, have to leave their beloved life in this charming neighborhood, to be rehoused in one of the thousands anonymous towers of the faraway suburb.