Anders is a 39-year-old man who decides to give up on his ordinary life in the city. He moves to a quiet little farm that belonged to his deceased parents and spends his days out in the forest, aimlessly chopping down trees. Not a woodsman by any means and with no real plan, his only desire is to be out in nature, and to lose himself in the physicalwork. However, his attempt to escape is soon interrupted by the constant involvement of his pushy relatives who want to tell him what to do and how to do it. Soon it becomes clear that any chance of Anders finding freedom or space is gone, as he realises that he has just traded in one claustrophobic existence for another.