A journey through the night, from encounter to encounter, from the bars of Tel-Aviv to the back-alleys of Jerusalem. We're embarking on a magic carpet. Inside night-clubs people dance, laugh, have fun. Dawn breaks to the sound of an outdoor rave party. Jews, Arabs, all citizens of a same country.Israel. With no wall to separate them. One Israeli out of five is Arab...However... A simple question is enough to take everyone by surprise. To some: "Would You Have Sex With an Arab?" To others: "Would You Have Sex With An Israeli Jew?" They don't expect that. Unsettled, they laugh, hesitate, improvise, and are even surprised by their own reactions. Many hadn't even thought about it. To be together? An invisible barrier appears. But desire too. Maybe...