Miss Sloane is the story a ruthless lobbyist who is notorious for her unparalleled talent and her desire to win at all costs, even when it puts her own career at risk. The thriller pulls back the curtain on how Capitol Hill games are played and won as Sloane faces off against the most influential powers in D.C.