Elia is a Jewish psychoanalyst who lives on the same floor as his ex-wife Giovanna, with whom he is still in love. After a minor illness, his doctor prescribes a physical activity to lose a few kilos. That is how he meets Claudia, a personal trainer with the cult of physique but not of mind...