Agnès Varda and JR have things in common: their passion for images in general and more particulary questioning the places where they are showed, how they are shared, exposed. Agnès chose cinema. JR chose to create open-air photographic galleries. When Agnès and JR met in 2015, they immediately wanted to work together, shoot a film in France, far from the cities. Random encounters or prepared projects, they will go towards the others and get them to follow them on their trip with JR's photographic truck. The film is also about their friendship that grows during the shooting, between surprises and malice, laughing of their differences.