Respected principal Frederik (Nikolaj Lie Kaas) is arrested and charged with fraud for millions. It appears Frederik has had a brain tumor for the last three years, which has created a change to his personality. His wife Mia (Trine Dyrholm), assisted by solicitor Bernard (Michael Nyqvist), will have to muster all her strength to get him acquitted and try to save her family.