After five years studying in Paris, Arash has not adjusted to life there and has decided to return to Iran to live. Jolted by the news, his two friends Hossein and Nima, who do not want him to leave, convince him to take a last trip through France - secretly hoping he will change his mind. Their friendship strengthens with the evolving landscapes and their ongoing adventures, and each one's view of their lives in France changes to the point of overturning their convictions.