Mariana (42) is part of that Chilean upper class that takes privilege for granted. Despised by both her father and her husband, she feels a strange attraction towards her riding teacher, Juan (60), a former colonel suspected of human rights abuses during the dictatorship. But their affair cracks through the invisible walls that protect her family from the past.