Before entering a prestigious American university, Gabriel Buchmann decides to travel the world for one year. After ten months on the road with his backpack full of dreams, immersed at the heart of various countries, he arrives in Kenya determined to discover the African continent. Until he reaches the top of Mount Mulanje, Malawi, his final destination.