A single mother lives with her five-year-old, mute son in a high-rise area in the middle of the metropolis. In order to pay her rent and for the divorce from her jailed husband, she works as a prostitute but pretends to be a nurse on a night shift. She shares her secret with her pregnant neighbour, a bored housewife, who takes care of her son but also hopes to find a way out of her everyday life. A young music student also lives in the same neighbourhood but gets into trouble after a one-night stand with an 18-year-old virgin.