Luz emigrated to Italy in search of a better future. She left her two-year-old son in Colombia with her familiy, but her european dream begins to truncate and turn into a series of misfortunes. She assumes her new social status and start from scratch, working as cleaner. Unexpectedly, she meets Fran, a person outside the box. Luz and Fran decide to take control of their lives, with the world ahead and Rome at their feet.