Marisa is 35 and feels lost in life. Having no projects, job or expectations of her own, she gradually forgets about herself and focuses on Mina, her best friend, who is overcome with grief after breaking up with Salvador. When she turns to her friends for support, she only finds more problems, more lives adrift. A tragic event disturbs the fragile balance of Marisa’s life, leading her to seek comfort in Madrid’s nightlife. She is ready to vanish quietly, as if fading out from life.