"Sunrise, but it isn't time to go home yet. An after party with an orgy in the mansion of some friends. Come alone or bring whoever you want. Pass the message on". This text is sent from phone to phone. There's a map attached. The strangers come to a specified place: a mansion. And it's also Milo's house: he is a man in his thirties who's been paraplegic for a few months. He doesn't want to see any one but dozens and dozens of strangers are coming to his house. This is "Como la espuma". Never an orgy was so full of love.