Zombillenium, the Halloween theme park, happens to be the one place on earth where real monsters can hide in plain sight. When Hector, a human, threatens to disclose the true identity of his employees, the Vampire Park Manager has no other choice but to hire him. To see his daughter, Hector must escape from his Zombies and Werewolves coworkers.