1971. Three pregnant teenagers are interned in a flat in Bilbao to hide what in that time was a terrible disgrace, to be a single mother. Current time. Violet, Nora Navas, is a brave, strong woman that will insist on finding the truth. Helped by Angel, Mikel Losada, what happened in that flat in Bilbao during the last days of Franco regime.