Julia is a 30-years-old girl who lives in Barcelona, with her boyfriend Marcos. When he has temporarily to move to London for work, Julia has to rent a room in her apartment to Luuk, an outgoing Dutch photographer. Their cohabitation will make the two of them rethink different aspects of their lives: are they living the way they really want to? A film about friendship, existential crisis and love.