Reset documents the creation Benjamin Millepied's first ballet as Artistic Director of the Paris Opera Ballet, the oldest national ballet company in the world, and one of the most prestigious. The appointment of Millepied, best-known for his choreography for the film "Black Swan," was an untraditional choice and his first ballet was eagerly anticipated. The film shows a work of love and the creation of beauty.