Miguel Ángel García Mazziotti, a Río de la Plata's decadent showbiz gay figure, receives the visit of his daughter Virginia, of whom he has been distanced for years. "The Fat", as everybody calls him in Punta del Este, openly rejects her visit, but when realizes will become a grandfather he can't help getting thrilled and celebrate Virginia's happiness. As a result they share a real familiar weekend that, as many families, to be happy it has to be fake.