Tad travels to Las Vegas to see his friend Sara's latest discovery: a papyrus that proves the existence of King Midas, who turned everything he touched into gold thanks to the power of a magical necklace. But the happy encounter between Tad and Sara is disrupted when the evil Jack Rackham steals the papyrus and kidnaps Sara to force her to find the necklace, a source of infinite wealth.