When Apollo, a kind-hearted travelling performer, lands in the village of the funny little bugs, it's not too long before he upsets the life of the kingdom. As the queen is kidnapped, Apollo embarks on a perilous rescue mission. To free the Queen and save the hive, the little bugs will bravely face many dangers and be more imaginative than ever!