Pasca is a sparring low hours without no aspirations in life, who's working at a gym and lives with her disabled brother. His best friend is an alcoholic former boxer. He wears a gray life until the moment he meets a young teacher girl with a very optimistic view of life, which makes him rethink how to live life.