From Fiji to the Bahamas, Jean-Michel Cousteau and his children Celine and Fabien embark on a voyage to discover the ocean as never seen before and learn more about the threats that put our ocean at risk. Thanks to new breakthrough filming techniques in 3D, millions of viewers will literally dive into a new and virtually unknown underwater world without ever getting wet!