The creators of Czech Dream have come out with another feature-length documentary comedy that takes aim this time around at the planned construction of an American radar base in the Czech Republic's Brdy military zone. Employing ironic detachment and a talent for exaggeration, the filmmakers present a wide range of people who either fanatically want or don't want the radar system.