A group of actors gather in a workshop performance. Its aim is to research, create and develop the drama of a future film. With an unfinished script, a story of love and bullfighting background, the TeatroLab actors with director Gabriel Olivares, we are immersed in the passion for the craft of storytelling from the emotion and truth.