Sibylle, a young Parisian with long teeth, intends to shine in her new job by buying a hardware store in the Basque Country to establish a supermarket. She thinks she has "rolled" the old owner but he is under curatorship. Sibylle must do business with Ramon, the nephew, to get his money back or sign up as soon as possible. Otherwise, it is the ejection seat insured. She will quickly realize that the basques do not intend to let a Parisian make it, as pretty as it is.