Jean-François, Ronald, Alexis, Cédric, Benoit and Maxim are gladiators of modern times. From the strongman to the top-class bodybuilder, to the veteran who has become a trainer, they all share the same definition and obsession with overcoming their limitations. They are waiting for the next competition, working hard in the gym and following extreme diets.