After being a couple for more than two years, Thomas decides to invite Lea and her six year old son, Tristan, to a trip in the high mountains, determined to take their relationship to the next level. The days and nights in the small hut turn out to be more difficult then expected: in his desperate attempt to win the boy’s fatherly respect, he takes Tristan up the mountain. In a beautiful panorama Thomas finally finds rest, while the child sleeps on his lap. But when Thomas awakes, the boy is gone, and fog is all around. Thomas searches for the kid in vain, but falls off a cliff and injures himself severely. Over the next 24 hours, the two of them for the first time see one another as who they are: A boy and a man fighting for the love of a woman and for mutual respect. In the early morning’s fog, Lea shouts for them over the mountain plateau. Tristan and Thomas answer, but Lea is tricked by the echo and furiously searches for her son on the other side of the plateau. Running towards her Tristan falls through ice into a shallow lake.