The Mediterranean summer: blue sea, blazing sun....and 250 kg of gold stolen by Rhino and his gang! They had found the perfect hideout: an abandoned and remote hamlet now taken over by a woman artist in search for inspiration. Unfortunately surprise guests and two cops compromise their plan: the heavenly place where wild happenings and orgies used to take place turns into a gruesome battlefield....Relentless and mindblowing.