In his early forties, small-time boxer Steve Landry (Mathieu Kassovitz) has lost more bouts than he’s won. But before hanging up his gloves for good, he accepts an offer than many would turn down flat: being the sparring partner to emerging champion Tarek M’Bareck. One last chance to dazzle his wife and his children.