In the early 1990s, two young rockers, Leo Leoni and Steve Lee, founded a band who became one of the most internationally famous Swiss rock bands ever: the Gotthard. Hope, disappointment, sacrifice, success, mourning and rebirth: the story of a band who always managed to stay together throughout all adversity and who succeeded in realizing their dream to conquer the rock world.