Leta has not been able to pay the rent for several months. When she and her one-year-old son are thrown out of their apartment, they move in with Sophie, an old woman confined to bed, whose daughter has just employed Leta as a caretaker. In order to keep her job and a roof over their head, Leta has to keep Sophie alive at any cost.