Brahim is a stand-up comedian whose star is on the rise. He owes his success to himself and to the love he feels for Linda. A good son, he has always supported his family. But if he is to last, he must sacrifice his grandfather, his uncontrollable manager. Although failure may cost him dearly, Brahim will find that success costs even more.