In a far-off country at the end of the world Tamara, aged 12, lives under the wing of charismatic cult leader Miguel, a man she adores. That summer the girl will be given a mission: to have a holy child with him immediately she has her first period. Tamara realises that the life she wants for herself is not the same as the fate imposed on her. Her disobedience will lead to her violent development from child to woman, forcing her to gain her freedom in a way she had never imagined.