Selim doesn't seem able to pick up where he left off. He roams aimlessly through the city, has sex with a married former girlfriend and watches as his affluent father's company is threatened with bankruptcy. But while the stink of a burning oil tanker drives a lot of people out of town, Selim seems to be one of the few who doesn't mind. A strange encounter with someone who alleges he knows Selim from military service puts him in touch with new people from the poorer areas of Izmir.