Abdelkader is a security guard and Malika is a domestic employee. Recently married, they are madly in love; they dream of moving in together and of living their love to the full, despite the financial difficulties they face. One day, however, Abdelkader experiences a violent and humiliating incident that will turn the couple’s destiny upside-down.