Amin, a young scriptwriter who has recently moved to Paris, heads down to his hometown on the Mediterranean for summer vacation. He spends his time at beaches and bars with childhood friends. One evening he meets Jasmine, whose singing he finds charming. With her, he wants to experience passion “like in the movies”. One encounter leads to another… Through his best friend, Amin is introduced to a big producer summering in his villa. The producer offers to finance Amin’s first film. With his film project, Jasmine and the producer’s wife who is now hitting on him, Amin finds himself confronted with several choices.