An intimate and daring observation of a woman’s progressive loss of identity as she struggles to come to terms with her past and her own sense of reality. Left alone after her husband's imprisonment, Hanna begins to unravel. As her persistent denial reveals itself against a general truth, her reality becomes increasingly unhinged. Through the exploration of her compromised sense of identity and self-control, the film investigates contemporary alienation, the human struggle to connect, and the boundaries between individual identity, married life, and society.