The fates of three entwined families. Joséphine and Tomas have just got married. It was a joyful celebration. But soon, Joséphine's parents will discover a darker side lurking behind the couple's sunny happiness. Meanwhile, Mélanie tells her parents that she is pregnant but the child's father does not fit the bill of the ideal son-in-law. As for Anthony, a dreamy student and unlucky in love, he must take care of his mother, who has suddenly become uncontrollable.