Ely is seventeen years old. Ely is in high school. After school, she works few hours at a pet shop. When Ely learns that she is pregnant, her inner world explodes even though she is careful to go about her daily routine as if nothing were different. She is afraid and upset, and she knows that whatever she decides to do there is no turning back.