Félix Viscarret is a young director. Carlos Saura is a living legend. United by the Cineastas contados initiative tribute to the genius from Aragon, Viscarret devises a plan for his personal portrayal of the veteran filmmaker. It’s brilliant. It will show the most intimate Saura through conversations between the master and his 7 children. All accept. Saura isn’t fond of talking about the past. Viscarret insists. Saura likes painting. And photography.