Borg/McEnroe tells the story of the epic rivalry between Swedish tennis legend Björn Borg (Sverrir Gudnason) and his greatest adversary, the brash American John McEnroe (Shia LaBeouf), which came to a head during the 1980 Wimbledon Championships.