Shot over a six year period, the documentary film gives a unique insight into the creative mind of one of the world's most prolific and innovative architects – Bjarke Ingels. The film follows the many challenges he encounters in his work and life, creating a personal and intimate portrait of a modern man who is busy shaping the world while struggling to live a meaningful life himself.