Like every hero, the intrepid Spirou was once a kid. And when you’re a kid, you have to obey your elders. Like his entire family before him, Little Spirou is destined to become a professional bellboy. So when his mom announces that he’ll be starting bellhop academy next year, Little Spirou decides, with the help of his friends, to make the most out of their last days together, and to confess his undying love to his sweetheart Suzette. To do this, Spirou and his buddies organize an extraordinary adventure that she will never forget!