After the success of Dismantling when I want - a story of seven brilliant brains, graduates in the most complex but now-uneducated disciplines, to whom a brilliant (but not legal) idea is to overcome their (crisis) - Sydney Sibilia salerno teacher brings the sequel to the big screen.