David has a woman he loves, two lovely young children, a band of friends with whom they go on holiday. But on his return from a stay in the Vosges, he is interrogated by the police in connection with an investigation into a murder. Quickly, it is established that David, under irreproachable looks, does not have a life as smooth as what he claims. Despite the support of his best friend, Noël, and his lawyer, Marco, the doubt spreads.